blogspot visitor counter
HAC - Hellenic Automotive Clubs Union: Ποιοι είμαστε & ο σκοπός της ένωσης H.A.C.
Powered By Blogger

Saturday, May 15, 2010

Ποιοι είμαστε & ο σκοπός της ένωσης H.A.C.

Το παλιό μας blog ως NHAC, για να μάθετε όλο το παρελθόν της Ένωσης μας που φέτος (2010) συμπλήρωσε 5 χρόνια ζωής!

http://nhac-northhellasautoclubs.blogspot.com

-------------------------------------------------------------------------------------

Η Ένωση H.A.C. - Ποιοι είμαστε:

Είμαστε ενεργοί έλληνες πολίτες όλων των ηλικιών, επί του παρόντος κυρίως νέοι κάτω των 30. Κάθε χρόνο το ηλικιακό μας εύρος αναπόφευκτα αυξάνεται μαζί με το ανθρώπινο δυναμικό μας. Κοινό μας στοιχείο είναι το πάθος για την ΟΔΗΓΗΣΗ. Είμαστε φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και μας συναντάτε σε όλες τις εκφράσεις του: από απλούς περιστασιακούς θεατές έως ενεργούς αγωνιζόμενους.

Ξεκινήσαμε σαν Ένωση Αυτοκινητιστικών Λεσχών Βορείου Ελλάδος (NHAC-North Hellas Auto Clubs) και πρωτοεμφανιστήκαμε στο ευρύ κοινό, το καλοκαίρι του 2005. Έκτοτε έχουμε υλοποιήσει εκδηλώσεις με σκοπό την γνωριμία των λεσχών μεταξύ τους και την κοινοποίηση της προσπάθειάς μας. Με αφετηρία το Νοέμβριο του 2006 διοργανώνουμε μία μεγάλου μεγέθους ετήσια «Εκδήλωση Πίστας» στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών (υποχρεωτικά μοναδική επιλογή) διαρκείας δύο ημερών με 150 συμμετοχές για τα πρώτα 2 χρόνια , 200 συμμετοχές το 2008 (3ος χρόνος) οπότε και διαπιστώσαμε στην πράξη ότι η ζήτηση για τέτοιες εκδηλώσεις ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η 4η εκδήλωση τον Νοέμβριο του 2009 ήταν τριήμερη προκειμένου να ικανοποιήσουμε ακόμη περισσότερους συμμετέχοντες. Οι συμμετοχές άγγιξαν τις 300!!!

Τονίζουμε ότι η προσπάθεια που κάνουμε εκκίνησε ως μη κερδοσκοπική, συνεχίστηκε έτσι και θα παραμείνει μη κερδοσκοπική. Επιθυμούμε τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό προσιτό σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Αυτός είναι και ο λόγος που εξακολουθούμε ακόμη να λειτουργούμε άτυπα. Θεωρούμε την οδήγηση σπορ και την γρήγορη οδήγηση κανονικό άθλημα.

Το αυτοκίνητο ή η μοτοσυκλέτα όταν πιέζονται οδηγικά με μετρημένο τρόπο από μετρημένο οδηγό (όπου μέτρο ίσον ισορροπία, όχι υπερβολή) γίνονται αθλητικές μηχανές, με τον ίδιο τρόπο που συμβαίνει στην ιπποδρομία, ιστιοπλοΐα, κωπηλασία, αλλά και σκοποβολή. Όσον αφορά τις απαιτήσεις για εγκεφαλική δραστηριότητα μην απορήσετε εάν μάθετε ότι η αγωνιστική οδήγηση ίσως και να μην έχει ανταγωνιστή. Όσον αφορά μάλιστα τις μοτοσυκλέτες, η σωματική καταπόνηση είναι ακόμη μεγαλύτερη αφού το σώμα χρησιμοποιείται αδιαλείπτως για να ισορροπεί το όχημα υπό κάθε συνθήκη. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι πρωταθλητές των μηχανοκίνητων σπορ διαθέτουν φυσική κατάσταση που δεν έχει να ζηλέψει σε κανέναν τομέα την αντίστοιχη των πρωταθλητών των παραδοσιακών αθλημάτων. Αθλητής Οδηγός με πεσμένη φυσική κατάσταση απλούστατα θα υποπίπτει σε οδηγικά σφάλματα που θα τον καθιστούν μονίμως ουραγό της προσπάθειάς του αφού ούτε ο παράγοντας τύχη δεν θα αρκεί για να τον ευνοήσει.
Η γρήγορη οδήγηση είναι εξαιρετικά απαιτητικό άθλημα σε ανθρώπινες ικανότητες, με τα όποια σφάλματα πολλές φορές να αποδεικνύονται χαρακτηριστικά ακριβά, ενώ γίνεται αγώνισμα γιατί μπορεί να σπρώχνει την εκάστη ανθρώπινη ικανότητα πάνω από το τρέχων όριο, αλλά και γιατί μπορεί να εξελίσσει την εκάστη ανθρώπινη δυνατότητα σε ικανότητα.

Τονίζουμε λοιπόν ότι:
Διαφωνούμε κάθετα με τον ελληνικής εφεύρεσης παραλογισμό, ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός να υπάγεται στο Υπουργείο Επικοινωνιών και Μεταφορών και όχι στο Υπουργείο Αθλητισμού.

O Σκοπός της Ένωσης

1) Επιδιώκουμε την δημιουργία αυτοκινητοδρομίων σε ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια, που να είναι οικονομικώς προσιτά σε όλους τους πολίτες χωρίς εξαίρεση, έτσι ώστε να μπορεί ο πολίτης, οδηγός, φίλαθλος, αθλητής, να εκφραστεί σε αθλητικό περιβάλλον ωφελούμενος από την σαφέστατα αυξημένη ασφάλεια που θα του παρέχεται.
2) Συνεπακολούθως επιδιώκουμε να γίνει κατανοητό ότι αυτός είναι ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ που μπορούν να ακολουθήσουν όλοι οι φίλαθλοι ή αθλητές οδηγοί αλλά γενικότερα οι νέοι, για να εκπαιδευτούν οδηγικά, να δοκιμάσουν τα όρια του αυτοκινήτου αλλά και τα δικά τους μαθαίνοντας ταυτόχρονα να τα ξεχωρίζουν (με σκοπό την οδηγική αυτογνωσία και αυτοβελτίωση), να απομακρυνθούν από τον διαρκή κίνδυνο που συνοδεύει την υπερβολική ταχύτητα στους ήδη ατελείς και προβληματικούς δημόσιους δρόμους, ενώ τελικά να γίνουν πιο επικοινωνιακοί μέσα από την ευγενή άμιλλα που διέπει όλα τα αθλήματα, μαθαίνοντας να δίνει αξία στον άνθρωπο και όχι στις μηχανές.
3) Κατ’επέκτασιν των παραπάνω επιδιώκουμε την δραστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, άρα θανάτων ή τραυματισμών, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα υγιέστερους και ευτυχέστερους νέους, άρα και γονείς, άρα και έθνος ή κράτος.
4) Επιδιώκουμε ξεκάθαρα να δώσουμε μία θελκτική διέξοδο που θα δραστηριοποιήσει άμεσα χιλιάδες νέους και παράλληλα θα μειώσει τον αριθμό των νέων που υποκύπτουν σε παραπλανητικές λανθάνουσες-περιθωριακές συμπεριφορές βλαπτικές προς τους ίδιους και το κοινωνικό σύνολο.
5) Επιδιώκουμε εν τέλη να επέλθει η περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη των περιοχών πέριξ των αυτοκινητοδρομίων, που θα δημιουργήσει νέα εργασιακά περιβάλλοντα, άρα θα μειώσει την ανεργία.


Παράλληλες Ωφέλειες από την κατασκευή αυτοκινητοδρομίων για χρήση από το κοινό (και όχι μόνο)

Αν και από τις επιδιώξεις μας γίνονται φανερές οι παράλληλες ωφέλειες από την δημιουργία αυτοκινητοδρομίων θα τις διευκρινίσουμε:
1) Μείωση τροχαίων ατυχημάτων που οφείλονται σε αναπόφευκτες παραβιάσεις του ΚΟΚ από νέους που θέλουν να αθληθούν οδηγικά με το αυτοκίνητό τους αλλά δεν βρίσκουν κατάλληλους χώρους.
2) Απομάκρυνση των νέων από παραβατικές συμπεριφορές άσχετες με την οδήγηση, δείχνοντας τους την δυνατότητα διεξόδου προς ένα ακόμη δημοφιλέστατο σπορ, επίσημα αναγνωρισμένο ως άθλημα, ώστε να μπορούν να αισθάνονται κι αυτοί αθλητές που ασχολούνται με κάτι το δημιουργικό και όχι το περιθωριακό.
3) Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των νέων, αφού τους παρέχεται άλλη μία διέξοδος εκτόνωσης της νεανικής ανάγκης για απρόσκοπτη έκφραση δημιουργικότητας, αναζήτησης εμπειριών, περιέργειας, φιλοδοξίας, αυτογνωστικής έρευνας, αλλά και άθλησης ως μέσον ωφελείας και ανάπτυξης ψυχής, σώματος και νου. Αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι τηλεοπτικά ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αθλήματα στην Ελλάδα με σταθερά ανοδική τάση, ο βαθμός ικανοποίησης του κοινωνικού συνόλου θα γίνει πολύ αισθητός.
4) Δυνατότητα χρήσης του αυτοκινητοδρομίου από: α) Δημόσιες Υπηρεσίες ή και Ιδιωτικές Επιχειρήσεις για την ασφαλή εκπαίδευση των οδηγών τους, β) σχολές οδηγών, γ) επιχειρήσεις για δημιουργία εκδηλώσεων με σκοπό την προβολή των προϊόντων τους, δ) δημοσιογράφους, ε) λέσχες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για διοργάνωση οδηγικών εκδηλώσεων και όχι μόνο.
5) Οικονομική ανάπτυξη γενικώς
Το μεγαλύτερο μέρος αυτής θα φανεί στις περιοχές εγγύτερα στα αυτοκινητοδρόμια, κυρίως μέχρι ακτίνας 50χλμ. Στις περιοχές αθλητικών κέντρων συχνάζουν δραστήριοι νέοι και χρειάζονται επιπλέον χώρους αναψυχής, χώρους εστίασης, χώρους διαμονής, κέντρα εμπορίου με καταστήματα νεανικού ενδιαφέροντος αλλά και όχι μόνο, αφού όπου υπάρχουν δραστήριοι άνθρωποι η ζωή ανθεί σε όλους τους τομείς.

Τονίζουμε, ως καθοριστικής σημασίας, το κόστος εισόδου χρήσης των αυτοκινητοδρομίων να προσφέρει επιλογή σε όλους τους οικονομικά ασθενείς, με τέτοιον τρόπο ώστε αντί οι οικονομικά ασθενείς νέοι να σκέφτονται να πάνε «παραλιακή» για «κόντρα», να αποφασίσουν να «λύσουν τις διαφορές τους» (με τον εαυτό τους, γιατί αυτό είναι στην πραγματικότητα το ζητούμενο) στο ασφαλές περιβάλλον του αυτοκινητοδρομίου έναντι ελκυστικού αντιτίμου. Μόνο τότε θα έχει πλήρη δικαιολογία ο κρατικός μηχανισμός να σπεύσει να πατάξει την παραβατική συμπεριφορά νέων δεδομένου πλέον ότι οι παραβατικοί οδηγοί που θα παραμένουν στους δρόμους (με υπαρκτά αυτοκινητοδρόμια πλησίον τους) θα έχουν πράγματι αναπτύξει οδηγική συμπεριφορά που χρειάζεται διόρθωση. Αυτό το τελευταίο είναι ένα ιδιαίτερο κεφάλαιο, που αξίζει να αναλυθεί εκτενέστερα σε διαφορετικό χωροχρόνο, ώστε να μην καίμε μονίμως τα «χλωρά» για λιγοστά «ξερά» που σχεδόν πάντα ξεγλιστρούν και κρύβονται στην ανθρώπινη μάζα.

No comments:

Post a Comment